Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.

Viz též: podobná jména autorů
8 Šulák, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.