Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Marketing zámeckého komplexu Dětenice
Lapáčková, Alžběta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štroblová, Soňa (oponent)
Práce poskytuje základní teoretické informace o multifunkčním marketingu obecně s širším zaměřením na marketing v oblasti kultury, speciálně pak v oblasti zámků. Následně se věnuje zámeckému komplexu Dětenice jednak z obecného hlediska, a dále pak z pohledu marketingu. Zabývá se originalitou a jedinečností marketingové strategie tohoto komplexu. Následuje část, která je věnována detailnímu popisu nabídky zámeckého komplexu. Další pasáž se zabývá konkurenční analýzou vybraných okolních hradů a zámků, zkoumá jejich jednotlivé nabídky, které následně srovnává se zámeckým komplexem Dětenice. Závěrečné krátké shrnutí konkurence porovnává jednotlivé nabídky navzájem. Část práce se věnuje i vývoji návštěvnosti na jednotlivých vybraných objektech, což poskytuje základ pro konkurenční analýzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.