Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoj českého spotřebitele k online nákupu u retailingových řetězců
Štohanslová, Galina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat postoj českých spotřebitelů k online nákupu potravin a potvrdit či vyvrátit predikovaný zájem o tuto službu. Pro splnění stanoveného cíle jsem použila následující metody - sběr sekundárních dat (zejména statistiky související s českou e-commerce a informace o stávajících potravinových e-shopech v České republice) a dále výsledky dotazníkového průzkumu, který byl realizován v období únor - duben 2015. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první kapitole teoretické části je popsán vývoj elektronického obchodování ve světě i v České republice, včetně jeho základních modelů, výhod a nevýhod či současných trendů. Druhá kapitola je zaměřena na nákupní chování, segmentaci zákazníků a charakteristiku českých online zákazníků. V praktické části jsou pak uvedeny detailní informace o potravinových e-shopech v České republice (například informace týkající se sortimentu, webových stránek, způsobu registrace nových zákazníků či dostupnosti služby), výsledky dotazníkového výzkumu a obecná doporučení pro potravinové e-shopy.
Analýza vybrané marketingové kampaně společnosti Ahold CZ
Štohanslová, Galina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat průběh Šmoulí kampaně společnosti Ahold Czech Republic a.s., zhodnotit její efektivnost z pohledu veřejnosti a odhalit případné slabé stránky. Podkladem pro analýzu kampaně byl sběr sekundárních dat - zejména pak informace získané z interních dokumentů společnosti Ahold a reklamní agentury Lowe GGK, a dále výsledky dotazníkového průzkumu, jež byl proveden několik měsíců po skončení kampaně. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou stručně charakterizovány jednotlivé typy komerčních komunikací používané v oblasti retailingu, současné trendy marketingové komunikace a obecné informace týkající se cílů reklamní kampaně, finančního rozpočtu či výběru komunikačních prostředků. V praktické části práce jsou uvedeny základní informace o společnosti Ahold a její maloobchodní značce Albert, zajímavosti související s přípravami a vlastním průběhem Šmoulí kampaně, výsledky dotazníkového průzkumu oslovených zákazníků a závěrečné vyhodnocení kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.