Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reedukace sluchového vnímání u dětí předškolního věku
Štochlová, Markéta ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Růžičková, Hana (oponent)
Tématem této práce je vytvoření skupinového program u pro děti předškolního věku, který se bude věnovat reedukaci dílčích oblasti sluchového vnímání. V teoretické části se budu zaměřovat na oblast sluchového vnímání jako soubor dílčích dovedností, na popis oblastí, které lze do sluchového vnímání zařadit. Též se zaměřím na diagnostiku sluchového vnímám , popis obtíži v této oblasti a budu se zabývat otázkou reedukace. V praktické části bude detailněji popsán skupinový program pro děti předškolního věku, bude se jednat o program na rozvoj sluchového vnímaní. Dále budou porovnávána získaná data a analyzován výsledný materiál. Výstupem diplomové práce je právě vytvoření tohoto programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Reedukace sluchového vnímání u dětí předškolního věku
Štochlová, Markéta ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Růžičková, Hana (oponent)
Tématem této práce je vytvoření skupinového program u pro děti předškolního věku, který se bude věnovat reedukaci dílčích oblasti sluchového vnímání. V teoretické části se budu zaměřovat na oblast sluchového vnímání jako soubor dílčích dovedností, na popis oblastí, které lze do sluchového vnímání zařadit. Též se zaměřím na diagnostiku sluchového vnímám , popis obtíži v této oblasti a budu se zabývat otázkou reedukace. V praktické části bude detailněji popsán skupinový program pro děti předškolního věku, bude se jednat o program na rozvoj sluchového vnímaní. Dále budou porovnávána získaná data a analyzován výsledný materiál. Výstupem diplomové práce je právě vytvoření tohoto programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Aplikace programu PROSLUCH u dětí předškolního věku
Štochlová, Markéta ; Housarová, Blanka (oponent)
Tématem této práce je aplikace skupinového programu PROSLUCH pro děti předškolního věku, který se bude věnovat stimulaci dílčích oblastí sluchového vnímání v individuálních podmínkách, a jeho použití jako součásti dopolední aktivity dětí v mateřské škole. V teoretické části se budu zaměřovat na oblast sluchového vnímání jako soubor dílčích dovedností, na popis oblastí, které lze do sluchového vnímání zařadit. Též se zaměřím na diagnostiku sluchového vnímání, popis obtíží v této oblasti a budu se zabývat otázkou reedukace, také bude nastíněn vzdělávací program pro pedagogické pracovníky. V praktické části bude detailněji popsán skupinový program pro děti předškolního věku, bude se jednat o program PROSLUCH na rozvoj sluchového vnímání. Dále budou porovnávána získaná data a analyzován výsledný materiál. Výstupem rigorózní práce je opakované ověření a aplikace tohoto programu v individuální formě, též možnost rozšíření cílové skupiny programu a možnost začlenění programu do školních vzdělávacích programů MŠ.

Viz též: podobná jména autorů
3 Štochlová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.