Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Šteflíčková, Alena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Procházková, Lenka (oponent)
Název práce: Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL Autor: Ing. Alena Šteflíčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstrakt: Tématem mé práce je hodnocení v CLILu a problematika diagnostiky obtíží při výuce CLIL. Cílem práce bylo vytvořit a zanalyzovat vlastní test, který by integroval jazyk (angličtinu) a odborný předmět (matematiku). Práce má šest částí. V první části jsou shrnuty základní informace týkající se CLILu, v další části se zaměřuji na hodnocení obecně a hodnocení ve škole. Ve třetí části se věnuji didaktickým testům a jejich tvorbě a ve čtvrté části se zabývám hodnocením studentů CLILu a dosavadními zkušenostmi s jejich testováním. V další části mé práce jsou tři vytvořené vzorové testy pro výuku integrující angličtinu a matematiku, které diagnostikují, zda má student obtíže v matematice, nebo v angličtině. Šestá část obsahuje analýzu žákovských řešení jednoho z testů. Klíčová slova: CLIL, integrovaná výuka, hodnocení, diagnostika, testování, testy
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Šteflíčková, Alena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Procházková, Lenka (oponent)
Název práce: Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL Autor: Ing. Alena Šteflíčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstrakt: Tématem mé práce je hodnocení v CLILu a problematika diagnostiky obtíží při výuce CLIL. Cílem práce bylo vytvořit a zanalyzovat vlastní test, který by integroval jazyk (angličtinu) a odborný předmět (matematiku). Práce má šest částí. V první části jsou shrnuty základní informace týkající se CLILu, v další části se zaměřuji na hodnocení obecně a hodnocení ve škole. Ve třetí části se věnuji didaktickým testům a jejich tvorbě a ve čtvrté části se zabývám hodnocením studentů CLILu a dosavadními zkušenostmi s jejich testováním. V další části mé práce jsou tři vytvořené vzorové testy pro výuku integrující angličtinu a matematiku, které diagnostikují, zda má student obtíže v matematice, nebo v angličtině. Šestá část obsahuje analýzu žákovských řešení jednoho z testů. Klíčová slova: CLIL, integrovaná výuka, hodnocení, diagnostika, testování, testy
Slovní úlohy s procenty
Šteflíčková, Alena ; Dvořák, Petr (oponent) ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou slovní úlohy s procenty. V prvních dvou částech se zabývám teorií slovních úloh obecně a teorií slovních úloh s procenty. V první praktické kapitole představuji základní postupy pro počítání s procenty. V dalších kapitolách se zabývám složitějšími a kombinovanými úlohami a zahrnuty jsou také úlohy v kombinaci s jinými typy úloh a finanční matematika. Závěrečná část je věnována tematickému obsahu slovních úloh. Cílem práce je roztřídit, uspořádat a zpřehlednit slovní úlohy na procenta, které se objevují v učebnicích a sbírkách úloh pro základní a střední školy, a to pro potřeby řešitelů i pedagogů. Klíčová slova: slovní úloha, procenta
Návrh studijního programu "Řízení ve školství"
Šteflíčková, Alena ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit studijní program "Řízení ve školství" pro vedoucí pedagogické pracovníky a pracovnice. Studijní program bude doporučen FM VŠE v Praze a bude se řídit standardem MŠMT ČR Studium pro vedoucí pedagogické pracovníky/pracovnice. Výstupem bude brožura pro případné uchazeče/uchazečky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.