|
Výroba součásti z plechu pomocí technologie HMT
Štancl, Jiří ; Dvořák, Milan (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Projekt bakalářské práce řeší návrh technologie výroby výtažku z hlubokotažného ocelového plechu 17 240 o tloušťce 2 mm. Na základě literární studie problematiky hlubokého tažení, výpočtů a výrobní sérii 40 000 kusů za rok, bylo navrženo tažení v nástroji pro hydromechanické tažení. Tažný nástroj je upnutý na hydromechanickém lisu HMU 4000 od firmy AP&T, který dosahuje jmenovité síly 4000kN. Tažník je vyroben z nástrojové oceli 19 436 a tepelně zpracován podle výkresové dokumentace.
|
|
Konstrukce svařovacího přípravku
Štancl, Jiří ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavní náplní diplomové práce je návrh konstrukce svařovacího přípravku pro nástavbu autobusu. Svařování jednotlivých dílů sestavy probíhá na ručním pracovišti. Všechny díly svařence jsou vyráběny z konstrukční oceli ČSN 41 1373 s ferozinkovým povlakem. Jako vhodná technologie pro svařování nástavby při nastavení optimálních parametrů byla zvolena metoda MAG.
|
|
Konstrukce svařovacího přípravku
Štancl, Jiří ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavní náplní diplomové práce je návrh konstrukce svařovacího přípravku pro nástavbu autobusu. Svařování jednotlivých dílů sestavy probíhá na ručním pracovišti. Všechny díly svařence jsou vyráběny z konstrukční oceli ČSN 41 1373 s ferozinkovým povlakem. Jako vhodná technologie pro svařování nástavby při nastavení optimálních parametrů byla zvolena metoda MAG.
|
|
Výroba součásti z plechu pomocí technologie HMT
Štancl, Jiří ; Dvořák, Milan (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Projekt bakalářské práce řeší návrh technologie výroby výtažku z hlubokotažného ocelového plechu 17 240 o tloušťce 2 mm. Na základě literární studie problematiky hlubokého tažení, výpočtů a výrobní sérii 40 000 kusů za rok, bylo navrženo tažení v nástroji pro hydromechanické tažení. Tažný nástroj je upnutý na hydromechanickém lisu HMU 4000 od firmy AP&T, který dosahuje jmenovité síly 4000kN. Tažník je vyroben z nástrojové oceli 19 436 a tepelně zpracován podle výkresové dokumentace.
|