Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení nabíjení elektromobilů v bytových komplexech
Machajdík, Marek ; Poulíček, Matěj (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V práci jsou roztříděny veřejné nabíjecí stanice, je uveden jejich popis a jsou doplněny informace o kompatibilitě nabíjecích stanic se současnými elektromobily. Jsou shrnuty informace o individuálním nabíjení elektromobilů pomocí wallboxů a jsou uvedeny jejich charakteristické vlastnosti a výkonové limity. Nemalá pozornost je věnována technologii V2B a možnostem řešení nabíjení elektromobilů v bytových domech s více bytovými jednotkami a s vlastním parkovacím stáním. Součástí práce bude i soubor sloužící pro výpočet vhodného řešení nabíjení elektromobilů v bytovém domě. Závěrečná část práce je věnována řešení nabíjení elektromobilů pro konkrétní bytový dům za využití vytvořeného výpočtového souboru.
Termodynamický 1-D model turbínové skříně turbodmychadla spalovacího motoru
Mrázková, Kristýna ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá 1D simulací přestupu tepla turbínovou skříní turbodmychadla s důrazem na výstupní teplotu spalin. Rešeršní část se věnuje konstrukci i termomechanice turbodmychadel, úpravě výfukových plynů a softwaru pro modelování přenosu tepla. Praktická část řeší diskretizaci 3D modelu turbínové skříně, sestavení fyzikálního modelu turbodmychadla pro 1D simulaci teploty výfukových plynů a přestupu tepla turbínovou skříní. Dále jsou kalibrovány hodnoty koeficientů pro přestup tepla a je provedena tranzientní simulace výstupní teploty spalin podle cyklu NEDC. Následuje popis výstupů simulace, optimalizace výsledků a návrh postupu pro integraci modelu do systému virtuálního turbodmychadla.
Automatizace plnění a uzavírání pivních lahví
Luskač, Libor ; Čudek, Vladimír (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem automatické linky pro plnění a následné uzavírání plastových pivních lahví, skládající se z karuselového unašeče lahví, výplachové a plnící jednotky a šroubovací jednotky. Linka je navrhnuta v souladu s bezpečností operátora. Součástí práce je i výkresová dokumentace zahrnující výkres sestavy, vybraných podsestav a dílů.
Predikce emisí zážehového motoru
Jirout, Petr ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi predikce emisí zážehových motorů. Cílem bylo na základě parametrů z řídící jednotky navrhnout prediktivní algoritmus emisí nespálených uhlovodíků a oxidu uhelnatého. Návrh se opírá o praktické experimenty se zážehovým motorem. V závěru jsou shrnuty nedostatky navrženého algoritmu a nastíněno možné využití pro nově nastupující emisní normu EU7.
Chladicí zařízení v potravinářství
Dvořák, Josef ; Katolický, Jaroslav (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na chladicí zařízení v průmyslu, která jsou používaná především v potravinářství. Jsou zde popsány jednotlivé části, ze kterých jsou chladicí zařízení sestavena. Součástí práce je shrnutí, jakými způsoby lze využít odpadní teplo a také faktory, které mají vliv na ekonomiku provozu. Cílem práce je popsat základní rozbor termodynamických cyklů v chladicích zařízeních, které jsou uvedeny na názorných schématech.
Trends in the development of hybrid vehicles
Ďurica, Matej ; Tobiáš, Martin (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dedicated to make brief research in the hybrid automotive department, focused on the last ten years of development. The first part describes the categories of hybrid vehicles with an emphasis on the development of accumulators and related technology. An important part is the advantages and disadvantages of systems and drives. The second part deals with the future of hybrid drives, applications mainly in heavy industry, and the possibilities of changing "heavy" fossil fuels with "greener" alternatives. At the end of the work is the evaluation of the impact of the COVID crisis on the automotive industry.
Návrh vzduchotechniky pro ukázkovou laboratoř větrání
Kundrát, Roman ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Cílem předkládané diplomové práce je návrh vzduchotechniky pro ukázkovou laboratoř větrání. Na základě literární studie, nabytých zkušeností a rad odborníků je v práci představena koncepce návrhu vzduchotechnického zařízení pro laboratoř, která bude sloužit pro ukázku přívodu vzduchu do místnosti pomocí různých vyústek. Samotnému návrhu vzduchotechniky předchází seznámení se s distribučními vzduchotechnickými prvky.
Proudění vzduchu v kabině osobního automobilu
Bělka, Miloslav ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány způsoby přívodu vzduchu do kabiny automobilu. Přívod vzduchu do kabiny se využívá především k větrání, ale také k vytápění nebo k chlazení prostoru v automobilu. Objasněním tohoto jevu se zabývá přiložená práce, v níž je uveden mj. princip proudění vzduchu v automobilu, různé druhy topných a klimatizačních systémů. Součástí bakalářské práce je také praktická část, ve které byl sledován průběh teploty a rychlosti proudění v kabině automobilu.
Emisní normy pro motorová vozidla a měření emisí
Náhlík, Tomáš ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice emisních norem a měření emisí u soudobých motorových vozidel. V úvodu je čtenář seznámen s důvodem, proč je vlastně nutné tuto problematiku řešit a jaké jsou hlavní nežádoucí složky emisí motorových vozidel. Zmíněny jsou též účinky těchto složek na lidské zdraví a životní prostředí. Výklad pokračuje výpisem již historických a samozřejmě i současných emisních norem, a to jak na území Evropské unie, tak i ve světě. Celý výklad je zakončen přehledem měřících metod, zkoušek a zkušební techniky se zaměřením na emise motorových vozidel.
Comparison of Hybrid Powertrain Topologies in Daily Commuting Regime
Ušiak, Michal ; Štětina, Josef (oponent) ; Vondrák, Adam (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with modelling of various architectures of hybrid powertrains for three vehicle sizes in GT-SUITE and compares them in daily commuting operating mode. On top of making of the hybrid vehicle simulation models, control algorithms had to be created to manage the energy split between the internal combustion engine and the electric motor for each of the architectures. Routes to work and back were logged using the GPS and postprocessed to obtain the speed and the road grade profiles. Resulting data was used as an input in simulations of daily commuting. To compare all hybrid powertrain architectures, fuel economy and electricity consumption were evaluated for WLTP and daily commuting operating modes. Finally, the environmental impact of each topology was assessed based on an estimation of corresponding well-to-wheel emissions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Štetina, Jakub
6 Štětina, Jakub
3 Štětina, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.