Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.