Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Kaslová, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Špičáková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Kulturní kapitál města Hradce Králové a jeho odraz v kulturní politice města
Špičáková, Markéta ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Kulturní kapitál města Hradce Králové a jeho odraz v kulturní politice města" popisuje, jak se toto centrum moderní architektury vyvíjelo v posledním století. Zvláštní pozornost je věnována vybraným stavbám posledních let, které navazují na prvorepublikovou architektonickou tradici a hrají v životě města i jeho obyvatel značnou roli. Tradice a charakteristický obraz města ovlivňují práci politických představitelů a jejich plány pro budoucí rozvoj, ale také životní styl ve městě. Z toho důvodu je těmto tématům věnován dostatečný prostor. Závěr bakalářské práce zaujímá zpracování ankety, týkající se spokojenosti s životem ve městě a vnímání architektonických prvků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.