Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social networks in corporate practice
Špegárová, Viktória ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato práce pojednává o možnostech internetového marketingu s užším zaměřením na sociální sítě, konkrétně na možnosti marketingové komunikace na sociální síti Facebook.com. V první části práce představuji základní pojmy v oblasti marketingu a zejména internetového marketingu. V další kapitole se věnuji problematice sociálních sítí, jejich definici, nejznámějším sociálním sítím a nakonec detailně rozeberu Facebook.com a jeho možnosti v oblasti marketingu. V poslední části této práce se věnuji případové studii týkající se marketingu na sociální síti Facebook.com pro společnost North Training s.r.o. se zhodnocením současné situace a navrhnu možnosti řešení pro vylepšení marketingových prostředcích na této sociální síti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.