Žádný přesný výsledek pro Špatka, Jan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít patka Jan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Patka, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Palová, Lenka (oponent)
Nové poznatky z neurologických, psychologických i marketingových oborů do jisté míry vyvracejí platné ekonomické postuláty a přinášejí odlišný pohled na chování spotřebitele, jenž se při nákupu často nechová racionálně, ale jedná na základě zjednodušených stimulů, jako jsou emoce nebo intuice. Důsledkem je vznik manipulativních technik, jejichž pomocí lze zvýšit efektivnost prodejů, ale které zároveň mohou být zneužity pro činnosti překračující etické a legální normy. Předmětem diplomové práce je právě analýza těchto technik se zaměřením na jejich využití a účinnost v prostředí internetu. Cílem je zjistit, do jaké míry lze spotřebitele ovlivnit předtím, než zakoupí výrobek nebo službu. Pro dosažení cíle je potřeba popsat klíčové oblasti nákupního procesu spotřebitele, vysvětlit základní principy fungování lidského mozku a především rozebrat jednotlivé metody i jejich aplikaci v praxi. S rozvojem internetu se navíc problematika projevuje i na webu, kde je vstup do podnikání stále jednodušší. Ve výzkumné části jsou zkoumané techniky manipulace testovány pomocí interaktivního online dotazníku a následně jsou podrobně analyzovány. Na základě shromážděných dat autor formuluje konkrétní doporučení. Výstupy práce mohou pomoci běžnému spotřebiteli v obraně vůči manipulaci a organizacím naopak nabízí přehledný seznam metod podporující prodeje.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu startupů
Patka, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití sociálních sítích pro podporu startupu, což je specifická oblast pro rozjezd nového podnikání, a sepsána byla z důvodu nedostatečných informací, charakteristických právě pro ně. Teoretická část se zaměřuje na popis jednotlivých sítí, filozofii sociálního marketingu a analýzu startupů ve světě i ČR. Hlavní část práce má za úkol navrhnout praktickou a realizovatelnou strategii pro podporu vybraného startupu, která bude následně analyzována. Po přečtení by měl mít čtenář představu, jakým způsobem sociální sítě fungují, jak se na nich uživatelé chovají a jak je nejlépe využít při zakládání nového projektu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Špatka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.