Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Botas 66
Šmída, Zdeněk ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...

Viz též: podobná jména autorů
1 Šmída, Zbyněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.