Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Škorpík, Adam ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl vytvořit světovou novinku v oblasti horkovzdušných balónů. A to pronájem převážně závodních balónů pro české, zahraniční, většinou zaoceánské piloty, kteří míří do Evropy na závody či fiesty.V bakalářské práci budu vypočítavat, jakým způsobem tento projekt zrealizovat, aby byl reálný a výnosný pro investora. Hlavní důvod je v drahé přepravě přes oceán. Díky tomu je možno zvýšit ceny pronájmů u nejmodernějšího závodního balónu z brněnské továrny firmy Balóny Kubíček spol. s r.o.
Návrh marketingového mixu společnosti
Benešová, Eliška ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Balónového hotelu Radešín. Hotel nabízí služby jako ubytování, stravování, balónové lety a pivnice. Na základě analýz jsou navrhnuty zlepšení v oblasti marketingového mixu.
Návrh dílčí části informačního systému
Tomáš, David ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Práce pojednává o analýze současného stavu informačního systému ve firmě Agro Odersko, a.s. Pro shrnutí analýzy firmy a informačního systému jsem využil metodu SWOT a pro analýzu informačního systému jsem použil metodou HOS 8.Dále pojednává o nedostatcích, které ve firmě i v informačním systému byly odhaleny, a také o tom, které nové a efektivní přístupy zpracování dat v tomto podniku by se daly aplikovat tak, abychom zvýšili efektivitu řízení podniku a docílili tak lepších ekonomických výsledků pří vyhledávání potřebných dat. Výstupem této práce je zhodnocení vybrané varianty řešení informačního systému pro firmu dle jejich požadavků. Jedním z nejdůležitějších kriterií podniku byla komplexnost řešení, pohodlná obsluha systému a ekonomická výhodnost řešení z dlouhodobého hlediska.
Návrh marketingového mixu společnosti
Benešová, Eliška ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Balónového hotelu Radešín. Hotel nabízí služby jako ubytování, stravování, balónové lety a pivnice. Na základě analýz jsou navrhnuty zlepšení v oblasti marketingového mixu.
Návrh dílčí části informačního systému
Tomáš, David ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Práce pojednává o analýze současného stavu informačního systému ve firmě Agro Odersko, a.s. Pro shrnutí analýzy firmy a informačního systému jsem využil metodu SWOT a pro analýzu informačního systému jsem použil metodou HOS 8.Dále pojednává o nedostatcích, které ve firmě i v informačním systému byly odhaleny, a také o tom, které nové a efektivní přístupy zpracování dat v tomto podniku by se daly aplikovat tak, abychom zvýšili efektivitu řízení podniku a docílili tak lepších ekonomických výsledků pří vyhledávání potřebných dat. Výstupem této práce je zhodnocení vybrané varianty řešení informačního systému pro firmu dle jejich požadavků. Jedním z nejdůležitějších kriterií podniku byla komplexnost řešení, pohodlná obsluha systému a ekonomická výhodnost řešení z dlouhodobého hlediska.
Podnikatelský záměr
Škorpík, Adam ; Škorpík, Miloslav (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl vytvořit světovou novinku v oblasti horkovzdušných balónů. A to pronájem převážně závodních balónů pro české, zahraniční, většinou zaoceánské piloty, kteří míří do Evropy na závody či fiesty.V bakalářské práci budu vypočítavat, jakým způsobem tento projekt zrealizovat, aby byl reálný a výnosný pro investora. Hlavní důvod je v drahé přepravě přes oceán. Díky tomu je možno zvýšit ceny pronájmů u nejmodernějšího závodního balónu z brněnské továrny firmy Balóny Kubíček spol. s r.o.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠKORPÍK, Martin
1 Škorpík, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.