Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
M - technologie ve výuce a v řízení školy
Škop, Jaroslav ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole.
M - technologie ve výuce a v řízení školy
Škop, Jaroslav ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole.
M - technologie ve výuce a v řízení školy
Škop, Jaroslav ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je determinovaná, jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách prostřednictvím kvalitativního výzkumu zkoumá stav využívání m-technologií na základních školách, míru osobního zainteresování ředitelů škol a ICT specialistů (respondentů). Dokumentuje příklad dobré praxe používání m-technologií při výuce ve videostudii. Součástí diplomové práce je příručka využívání m-technologií na školách.

Viz též: podobná jména autorů
1 Škop, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.