Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Pavelková, Simona ; Škoda, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky, které popisují důležité pojmy, druhá část zahrnuje analýzau problému a současné situace a jako poslední je vypracována návrhová část, kde jsou vytvořeny návrhy na doplnění, úpravu či změny marketingové komunikace podniku, při jejímž zpracování se vycházelo ze zjištěných poznatků analýzy současné situace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Škoda, Vladimír
5 Škoda, Václav
2 Škoda, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.