Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína
Široká, Martina
Široká, Martina. Využití neuromarketingu v komunikaci města s občany na příkladu města Trenčína. Diplomová práce. Brno : FRRMS MENDELU v Brně, 2015. Diplomová práce se věnuje tématu neuromarketingu, cíleného na marketingovou komunikaci ve veřejné správě, na konkrétním příkladu slovenského města Trenčín. Cílem předkládané práce je posouzení možností a využitelnosti technik neuromarketingu v komunikaci města s občany. Vytvoření grafického návrhu billboardu, aplikujícího výstupy z neuromarketingového výzkumu pravolevého vnímání vizuálních podnětů, je prostředkem k dosažení cíle práce. Diplomová práce se skládá z teoretické části, kde jsou vysvětleny základní pojmy, související s významem a možnostmi komunikace ve veřejném sektoru, a dále s neuromarketingem a používanými zobrazovacími metodami. Praktická část popisuje souvislosti konkrétního případu města Trenčín a zahrnuje neuromarketingový výzkum s přípravou designu návrhu billboardu. Závěrem jsou posouzeny možnosti využití neuromarketingu jako nástroje marketingové komunikace ve veřejné správě, respektive komunikaci města s občany.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠIROKÁ, Michaela
1 Široká, Magdaléna
1 Široká, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.