Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šimková, Anežka ; Šebesta, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně spokojenosti zákazníků vybrané prodejny společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Na základě provedené analýzy prostředí společnosti a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy jsou zpracovány ve verbální i grafické formě. Navrhovaná řešení jsou zpracovaná pomocí koncepce projektového trojimperativu.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šimková, Anežka ; Šebesta, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně spokojenosti zákazníků vybrané prodejny společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Na základě provedené analýzy prostředí společnosti a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy jsou zpracovány ve verbální i grafické formě. Navrhovaná řešení jsou zpracovaná pomocí koncepce projektového trojimperativu.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠIMKOVÁ, Andrea
7 ŠIMKOVÁ, Anna
5 Šimková, Adéla
3 Šimková, Alena
2 Šimková, Alžběta
1 Šimková, Aneta
7 Šimková, Anna
1 Šimková, Anna Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.