Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Exportní příležitosti pro české subjekty na africkém trhu
Šesták, Zbyněk ; Šaroch, Stanislav (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Čeští vývozci zaujímají významné postavení v tuzemské ekonomice a do značné míry ovlivňují její výkonnost. Exportní příležitosti tak představují důležitý okruh zájmů jak pro jednotlivé podniky, tak i pro vládní činitele. Ti vytvářejí primární podmínky, ve kterých čeští vývozci působí. Z tohoto důvodu se první kapitola zabývá zahraničně obchodní politikou ČR s africkými státy. V této kapitole je popsán postupný vývoj zahraničně obchodní politiky České republiky (od roku 1945) a jsou zde uvedeny mezinárodní smlouvy a dohody ČR a EU s africkými zeměmi. Další kapitoly práce se zaměřují na cíl práce, který spočívá v odhalení exportních příležitostí pro české subjekty na africkém trhu. Ke zjištění exportních příležitostí jsou využity dvě metody. První spočívá v analýze teritoriální a komoditní struktury vývozu ČR a dovozu jednotlivých afrických států. Další metodou pro určení perspektivních trhů je analýza afrických zemí dle politické situace, ekonomických ukazatelů a podmínek pro vývozce na daném trhu. Výsledná zjištění jsou shrnuta ve třetí kapitole, kde jsou vypsány potenciální oblasti vývozu do Afriky spolu s nejperspektivnějšími trhy. Součástí práce je anketa určená českým vývozcům, její výsledky poskytují informace týkající se vývozu do Afriky, součástí jsou i otázky zaměřené na české proexportní instituce, zda jejich služeb využívají a jak jsou s nimi spokojeni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.