Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem
Zámrská, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Šenk, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nástrojů marketingového mixu ve firmě Format s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem. Na základě poznatků získaných z odborné literatury, které jsem uvedla v teoretické části, nejprve popisuji stávající situaci ve firmě. Metoda popisu je zvolena pro názornost a správné uvedení do problematiky. Následně analyzuji jednotlivé nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace ve firmě Format s.r.o. U každého nástroje je uvedena analýza tohoto využívání a také návrh na zlepšení stávající situace. Celá práce je pak ukončena SWOT analýzou, která na problematiku ve zvolené firmě nahlíží komplexně. Jistě bude tato práce přínosem nejen pro další studenty, ale především pro vedení firmy -- pro změnu či úpravu některých kroků za účelem zlepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.