Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji
Šenfeldová, Eva ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; Slámová, Hana (oponent)
(česky) Cílem bakalářské práce je představit systém dalšího profesního vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji. Po uvedení do problematiky následuje vymezení legislativního rámce, v práci je popsáno pojmosloví včetně jeho vývoje a závěr kapitoly patří výčtu možných způsobů financování. V další části práce je stručně popsána historie dalšího profesního vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji od 60. let 20. století do roku 2005. Hlavní analytická část podrobně seznamuje se současnými vzdělávacími akcemi, jejich metodami a formami v souvislosti s jednotlivými cílovými skupinami i konkrétními tématy. Zabývá se obdobím od roku 2006 do roku 2012. Následující část práce přináší nástin možného dalšího vývoje vzdělávání knihovníků. Zamýšlí se nad možnými zdroji zásadních a důležitých témat. Jako podklad pro stanovení možných budoucích forem vzdělávání byl zvolen průzkum mezi metodickými pracovníky. Závěrem jsou shrnuty možnosti, ale i limity dalšího profesního vzdělávání pracovníků knihoven Středočeského kraje.
Vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji
Šenfeldová, Eva ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; Slámová, Hana (oponent)
(česky) Cílem bakalářské práce je představit systém dalšího profesního vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji. Po uvedení do problematiky následuje vymezení legislativního rámce, v práci je popsáno pojmosloví včetně jeho vývoje a závěr kapitoly patří výčtu možných způsobů financování. V další části práce je stručně popsána historie dalšího profesního vzdělávání knihovníků ve Středočeském kraji od 60. let 20. století do roku 2005. Hlavní analytická část podrobně seznamuje se současnými vzdělávacími akcemi, jejich metodami a formami v souvislosti s jednotlivými cílovými skupinami i konkrétními tématy. Zabývá se obdobím od roku 2006 do roku 2012. Následující část práce přináší nástin možného dalšího vývoje vzdělávání knihovníků. Zamýšlí se nad možnými zdroji zásadních a důležitých témat. Jako podklad pro stanovení možných budoucích forem vzdělávání byl zvolen průzkum mezi metodickými pracovníky. Závěrem jsou shrnuty možnosti, ale i limity dalšího profesního vzdělávání pracovníků knihoven Středočeského kraje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.