Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace Analyticko-syntetické a Genetické metody výuky prvopočátečního čtení
Šebl, Alena ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
Diplomová práce pojednává o výuce prvopočátečního čtení na základní škole. Práce obsahuje informace o kurikulárních dokumentech, které jsou pro výuku na základní škole v České republice závazné. Dále jsou v diplomové práci uvedeny historické metody výuky elementárního čtení, rozdělené na metody syntetické a analytické, popsané metody se v České republice v minulosti využívaly. Pro současně nejvíce využívané výukové metody čtení v České republice jsem vyčlenila samostatné kapitoly, jedná se o metodu analyticko-syntetickou, genetickou a globální, metoda globální je více rozepsána v historickém pojetí výuky čtení v ČR, jelikož není pro mou práci stěžejní. V diplomové práci dále naleznete základní strategie a znaky ve výuce elementárního čtení a psaní, které jsou společné pro všechny výukové metody. Cílem diplomové práce byla komparace analyticko-syntetické a genetické metody čtení. Zaměřila jsem se na porovnání metod dle etap výuky a snažila jsem se nalézt výhody a nevýhody obou metod. Zároveň mě zajímalo, které z metod ve výuce prvopočátečního čtení je na českých školách více frekventována. Tento výzkum probíhal formou krátkého dotazníku zaměřeného na individuální volbu metody čtení učiteli, a jaké u obou metod shledávají výhody a nevýhody při výuce. Na základě vyhodnocení dotazníku jsem se rozhodla...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.