Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Maxima pojišťovny
Šafrová, Gabriela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Herko, Olga (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie pojišťovny Maxima a jejím cílem je tuto strategii zhodnotit a navrhnout doporučení na její vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde se nejprve zabývám etapami vzniku marketingové strategie, a poté se věnuji popisu obsahu strategie distribuční, cenové, produktové a komunikační. V praktické části se pak již zaměřuji na pojišťovnu Maxima a na její produktovou řadu, distribuční politiku, cenovou strategii a především na komunikační strategii. Po představení marketingové strategie Maximy pak v závěrečné kapitole uvádím její zhodnocení a návrhy na vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.