Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Techniky kreativního účetnictví - aspekty vypovídací schopnosti účetních výkazů sestavených dle mezinárodních standardů účetního výkaznictví
ŠVAMBERK, David
Téma diplomové práce se nazývá "Techniky kreativního účetnictví - aspekty vypovídací schopnosti účetních výkazů sestavených dle mezinárodních standardů účetního výkaznictví". Cílem této práce je posoudit, zda vybraná účetní jednotka vykazovala znaky možného kreativního účetnictví v rámci veřejně dostupných účetních výkazů sestavených dle IFRS v komparaci s výkazy podle ČÚP a následné posouzení získaných rozdílů ve vypovídací schopnosti obou účetních přístupů. K posouzení jsou použity tyto detekční modely Beneish model, CFEBT model a Jonesova nediskreční akruálnost. Mimo to jsou vypočteny další dva podpůrné modely Altmanova analýza Z-score a Index bonity. Diplomová práce se zaměřuje na vypovídací schopnost účetních výkazů pro uživatele, která významně ovlivňuje jejich ekonomická rozhodnutí. Práce analyzuje zveřejněné a zauditované finanční výkazy záměrně z pohledu uživatele, který nemá žádný jiný přístup k detailnějším informacím. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část tvoří literární přehled o teorii kreativního účetnictví. V této části jsou popsány definice, historie, příčiny, dopady a techniky kreativního účetnictví, stejně tak jsou uvedeny zmíněné detekční modely, které mohou identifikovat manipulace ve finančních výkazech. Tam jsou rovněž představeny bankrotní a bonitní modely sloužící k další finanční analýze vybrané účetní jednotky. Druhá část popisuje metodiku práce zahrnující postupy výpočtů zvolených modelů využitých k detekci a analýze kreativního účetnictví. Třetí část práce je věnována vyhodnocení výsledků provedených analýz. Na závěr je zhodnocen a komentován možný výskyt kreativního účetnictví ve výkazech vybrané účetní jednotky a je posouzena vypovídací schopnost obou účetních systémů.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci
ŠVAMBERK, David
Cílem diplomové práce je zhodnocení řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci prostřednictvím dotazníkového šetření. Nejprve byl identifikován marketing společnosti za pomoci 4P, díky nimž bylo možno nastínit, jak je na tom společnost s produktem, distribucí, cenou a marketingovou komunikací. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na celkem 100 respondentech. Dotazník měl 20 otázek, v kterých zákazníci vyjadřovali svou spokojenost se zaměstnanci společnosti, nabízeným zbožím, službami a porovnávali také jednotlivé oblasti obchodu s konkurencí. Po vyhodnocení dotazníku byl také proveden řízený rozhovor s ředitelem společnosti na otázky týkající se výsledků z dotazníkového šetření. Na základě všech zjištěných faktů byly následně navrženy změny, které by podnik měl realizovat za účelem zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Tvorba a aplikace systému hodnocení finanční situace podniku
ŠVAMBERK, David
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit systém hodnocení finanční situace vybraného podniku. Hodnocení bylo provedeno pomocí finanční analýzy. V teoretické části práce byl odhalen význam finanční analýzy a její metody. Metodická část práce objasnila postupy vztahující se k jednotlivým výpočtům. Při nich bylo využito poměrových ukazatelů rentability, likvidity, aktivity a zadluženosti. Finanční analýza rovněž zahrnovala bankrotní modely a zcela nově vytvořené ukazatele a indexy provozních výsledků podniku. Některé poměrové ukazatele, indexy a bankrotní modely byly upraveny o vliv majetku pronajatého na leasing. Tato úprava měla poskytnout důvěryhodné a přesné výsledky finanční situace podniku. Poslední část práce byla věnována porovnání výsledků běžných a modifikovaných ukazatelů. Dále došlo ke zhodnocení a porovnání všech zmíněných metod finanční analýzy. Na konec byly vybrány pro podnik ty nejvhodnější metody finanční analýzy a bylo rozhodnuto o konečné podobě systému finančního hodnocení.
Vnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocení
ŠVAMBERK, David
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků a následné navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy v jednotlivých funkcionálních oblastech. Analýza v jednotlivých funkcionálních oblastech zahrnovala marketing, řízení lidských zdrojů a finanční analýzu. Dále byla zpracována SWOT analýza, díky níž byly stanoveny slabé a silné stránky a příležitosti a ohrožení. Po zpracování všech analýz a na základě řízeného rozhovoru s ekonomickým představitelem podniku, byla navržena strategie dalšího možného rozvoje podniku.
Testování výkonnosti databází
ŠVAMBERK, David
Tato bakalářská práce se zabývá testováním výkonnosti databázových platforem. Hlavním cílem je vytvoření vlastních nástrojů pro generování pokusných databází a nástrojů pro testování výkonu různých platforem. Testovací, respektive měřící nástroje jsou následně aplikovány na vybrané databázové platformy a výsledky těchto měření znázorňují grafy a tabulky, vytvořené z vyhodnocených a následně zpracovaných naměřených hodnot.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.