Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
ŠVÁROVÁ, Martina
Anotace Švárová, M.: Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. Diplomová práce, České Budějovice 2009 Cílem diplomové práce je prezentovat sadu materiálů podporujících výuku, pro-věřených ve vyučovací praxi. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, budou upevněny základní pojmy: čtenář, čtení s porozuměním, čtenářská gramotnost a jak ji posuzovat a zjišťo-vat. Bude zde též provedeno srovnání již zjištěných výzkumů a testů v této oblasti. Ve druhé, praktické části budou uvedeny praktické materiály a návody, jak čte-nářskou gramotnost rozvíjet v hodinách literární výchovy tak, aby se u dětí zvýšil zájem o četbu a zlepšilo se jejich porozumění textům. Prakticky využitelným výstupem diplomové práce je Soubor testových úloh na rozvoj čtenářské gramotnosti, který je ověřen ve školské praxi autorky.

Viz též: podobná jména autorů
3 Švárová, Markéta
1 Švárová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.