Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení vývoje dokumentace územního plánu ve zvolené lokalitě
ŠRUC, Lukáš
Diplomová práce se věnuje vyhodnocení vývoje dokumentace územního plánu v katastrálním území Třeboň. Hlavním cílem je vyhodnocení a srovnání prostorového uspořádání jednotlivých funkčních ploch v územních plánech z let 1959, 1976, 1993 a 2012 a přínos plánů pro rozvoj, vybavenost a ochranu řešeného území. Součástí je i návrh vlastních změn v současnosti platném územním plánu. V teoretické části se zabývá základními pojmy, historií legislativní úpravy územního plánování v České republice, formy, subjekty a procesy v územním plánování, geografií města a suburbanizací. V metodické části je popisována datová základna s problematikou jejího získávání, metodický postup sjednocování legend jednotlivých územních plánů a charakteristika řešeného území. V analytické části je zhodnocen historický vývoj výstavby v Třeboni, závěry týkající se zastoupení jednotlivých funkčních ploch v územních plánech a srovnání jejich vývoje. Důležitou složkou práce jsou mapové výstupy prezentující prostorové uspořádání funkčních ploch na území města Třeboň v analyzovaných územních plánech.
Rozmístění mateřských škol a vymezení jejich spádových oblastí v Jihočeském kraji
ŠRUC, Lukáš
Bakalářská práce se věnuje rozmístění mateřských škol a vymezení jejich spádových oblastí v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je podrobnější analýza mateřského školství a vymezení spádových oblastí ve vztahu k dopravní dostupnosti. V teoretické části se zabývá problematikou spojenou s regiony, dopravou, prostorovou mobilitou a charakteristikou předškolního vzdělávání z hlediska služeb. V metodologické části je popisována datová základna s problematikou jejího získávání, dále zhodnocení dotazníkového šetření, návrh možné metody určování spádovosti za pomoci hromadné dopravy a dostupnost předškolních zařízení individuální dopravou. V analytické části jsou zhodnoceny závěry týkající se kapacity a rozmístění mateřského školství, vytvoření spádových obvodů pro jednotlivé obce s mateřskou školou v okresech kraje a vymezení spádových oblastí s dostatečnou či nedostatečnou kapacitou. Vše je porovnáváno s počtem dětí ve věku od 3 do 6 let pro současnou situaci a pro budoucí vývoj je srovnání prováděno s věkovou kategorií 0 - 3 let. Důležitou složkou práce jsou mapové výstupy, jež prezentují vybrané charakteristiky mateřského školství v prostoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.