Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
ŠMÝKALOVÁ, Miroslava
Bakalářská práce se zabývá analýzou financování a marketingovou strategií v obecně prospěšné společnosti XY. Součástí práce je analýza financování, která byla vypracována na základě materiálů neziskové organizace. O.p.s. XY má velké množství projektů, na které získala dotace z Evropského hospodářského fondu, na tyto projekty a dotace se práce zaměřila detailněji Byl zjišťován jednotlivý poměr cizího financování a také soběstačnost vybrané neziskové organizace. Informace k vypracování byly získány z výkazů zisku a ztrát, rozvahy, výročních zpráv a řízeného rozhovoru s panem ředitelem. Zjištěné informace byly zpracovány a zhodnoceny a na jejich základě byly doporučeny návrhy, které povedou ke zlepšení finanční stability a efektivnosti neziskové organizace. Práce by měla přivést užitek hlavně vrcholovému managementu vybrané o.p.s. a dalším společnostem s podobnou formou vymezení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Smýkalová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.