Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovněprávní vztahy z hlediska optimalizace mzdových nákladů
Šestáková, Denisa ; Foukalová, Lenka (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematickou pracovněprávních vztahů z hlediska optimalizace mzdových nákladů, které souvisí se zaměstnáním nových zaměstnanců. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základním pojmům v pracovněprávních vztazích. Analytická část má za cíl analyzovat mzdové konkrétního zaměstnavatele a na základě toho vybrat nejvhodnější řešení pro optimalizaci mzdových nákladů při vyváření nových pracovních míst.
Daňové dopady přeměn obchodních společností
Šestáková, Denisa ; Foukalová, Lenka (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeměnou obchodních společností. V první části jsou vymezena teoretická východiska práce zaměřující se na právní, účetní a daňovou problematiku přeměn. Praktická část má za cíl provést dvě varianty přeměny obchodní společnosti, rozdělení odštěpením a rozštěpením. V závěrečné části práce jsou dané metody přeměn srovnány a je vybrána vhodnější varianta pro realizaci přeměny.
Daňové dopady přeměn obchodních společností
Šestáková, Denisa ; Foukalová, Lenka (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeměnou obchodních společností. V první části jsou vymezena teoretická východiska práce zaměřující se na právní, účetní a daňovou problematiku přeměn. Praktická část má za cíl provést dvě varianty přeměny obchodní společnosti, rozdělení odštěpením a rozštěpením. V závěrečné části práce jsou dané metody přeměn srovnány a je vybrána vhodnější varianta pro realizaci přeměny.
Pracovněprávní vztahy z hlediska optimalizace mzdových nákladů
Šestáková, Denisa ; Foukalová, Lenka (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematickou pracovněprávních vztahů z hlediska optimalizace mzdových nákladů, které souvisí se zaměstnáním nových zaměstnanců. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základním pojmům v pracovněprávních vztazích. Analytická část má za cíl analyzovat mzdové konkrétního zaměstnavatele a na základě toho vybrat nejvhodnější řešení pro optimalizaci mzdových nákladů při vyváření nových pracovních míst.
Řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav řízení lidských zdrojů (ŘLZ) ve vybrané organizaci a stanovit návrhy na zlepšení. Pro praktickou část diplomové práce byla vybrána společnost Porsche České Budějovice, která se řadí mezi nejúspěšnější obchodníky v automobilovém průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu přístupu personálu a jeho vynikajícím schopnostem. Praktická část se zakládá na řízeném rozhovoru s vedením vybrané organizace s cílem popsat ŘLZ z pohledu vedení. Dále byla provedena analýza organizace práce ve vybrané organizaci s cílem navrhnout zlepšení efektivity ve vybraném oddělení. Současně bylo provedeno dotazníkové šetření se zaměstnanci organizace s cílem zhodnotit spokojenost zaměstnanců s dosavadním motivačním programem stejně tak najít relevantní motivační faktory v souladu s preferencemi zaměstnanců. Vedení vybrané společnosti hodnotí ŘLZ pozitivně obzvláště v oblasti vzdělávání. V některých aspektech však vedení připouští také slabé stránky. Zaprvé musí být zmíněno hodnocení zaměstnanců, které je realizováno pouze na úrovni středního managementu. Objektivní hodnocení všech zaměstnanců lze použít pro odměňování a motivaci k vyššímu výkonu. S hodnocením pracovníků úzce souvisí zkoumání pracovního výkonu. Analýza organizace práce ve vybraném oddělení odhalila, že personál věnuje značnou část pracovní doby administrativní činnosti. Proto navrhuji přijmout nového pracovníka, který by vypomáhal prodejnímu personálu s administrativní činností a prodejní personál by se tak mohl soustředit na péči o zakázníka. Prémií za úspěšný "mystery shopping" lze motivovat prodejní personál stejně tak zajistit spravedlivý systém odměňování. Další slabou stránkou je nepružná vnitřní komunikace, kterou lze eliminovat efektivním využíváním dostupných komunikačních prostředků. Na základě dat z dotazníkového šetření vyjádřili zaměstnanci svůj zájem o rozšíření motivačního programu o následující nové prvky: týden dovolené navíc, příspěvek k penzijnímu připojištění, nové volnočasové aktivity jako squash. Z mého pohledu je dosavadní motivační program pestrý, nabízí jisté záruky stávajícímu personálu stejně tak má jistý potenciál pro zlepšení spokojenosti zaměstnanců.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.

Viz též: podobná jména autorů
6 Šestáková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.