Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza role Akademií Českého hokeje v systému výchovy hráčů v ČR
Šťovíček, Radek ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza role Akademií Českého hokeje v systému výchovy hráčů v ČR Cíle: Cílem práce je na základě analýzy zjistit, kteří hokejisté se prosadili ve sledovaném období sezón 2015/16 až 2019/20 do reprezentačních výběrů ČR do osmnácti a dvaceti let a následně určit, jaká je pravděpodobnost, že budou hráči nominováni do zmíněných reprezentačních výběrů v případě, že působili pouze v tuzemských soutěžích a v případě, že působili i v zahraničí. Metody: V práci byla využita kvantitativní metoda sběru dat, a to statistická analýza. Pravděpodobnost nominace pro hráče působící v tuzemských a v zahraničních soutěžích byla srovnávána pomocí metody srovnání pravděpodobnosti, tzv. odds ratio. Informace získané v průběhu tvorby práce byly ověřovány z hlediska praxe, pomocí kvalitativní metody sběru dat - polostrukturovaného rozhovorů - s dvěma různými respondenty. Výsledky: V poměrovém zastoupení hráčů nominovaných ve sledovaném období na vrcholné turnaje reprezentačního výběru do osmnácti let převažují hráči působící v době nominace v tuzemských soutěží. V nominaci na mistrovství světa do dvaceti let mírně převažují hráči působící v zahraničních soutěžích. Pravděpodobnost nominace ve sledovaném období měli větší hráči působící v zahraničních soutěžích, a to v průměru v nominacích na Hlinka Gretzky Cup...
Spokojenost zákazníků s poskytovanými službami VSH Slaný
Šťovíček, Radek ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků s poskytovanými službami VSH Slaný Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Slaný pod správou VSH Slaný. Metody: V práci byla využita metoda kvantitativního dotazování, konkrétně dotazování elektronické. Dotazník vznikl modifikací metody SQAS autorů Lama, Zhanga a Jensena (2005) do prostředí zařízení aquaparku. Hodnocení daných oblastí prováděli respondenti formou Likertovy škály. Dále byl využit polostrukturovaný rozhovor s jednatelem společnosti VSH Slaný. Výsledky: Z výsledku průzkumu je zřejmé, že respondenti jsou převážně spokojeni s poskytovanou službou, ovšem spatřují v ní i nedostatky, které například plynou z délky užívání. Spokojenost respondenti vyjádřili se zaměstnanci, čistotou v zařízení či jeho celkovou údržbou. Nespokojenost poté s nebezpečím pohybu po mokré dlaždicové podlaze. Systém skříněk byl respondenty hodnocen jako zastaralý a místo na odložení osobních věcí v prostoru sprch jako nedostačující. Respondenti vyjádřili občasné problémy s dostupností volných parkovacích míst v důsledku parkování návštěvníků přilehlých sportovišť. Nedostatky byly po vyhodnocení dotazníkového šetření konzultovány s jednatelem společnosti a byla navržena opatření, která lze realizovat k...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.