Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyvažování rotorů turbodmychadel
Šárovec, Marek ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se vyvažováním rotorů u automobilových turbodmychadel. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část pojednává o historii a základních pojmech z konstrukce turbodmychadla. Druhá část hovoří o typech nevyváženosti a o tom jakým způsobem a za pomoci jakých zařízení ji odstranit. Poslední kapitola navazuje na předchozí část, protože se v ní na automobilových turbodmychadlech uplatňují poznatky z teorie vyvažovaní.
Uložení rotorů turbodmychadel na valivých ložiscích
Šárovec, Marek ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout uložení rotoru turbodmychadla na valivých ložiskách. Diplomová práce se skládá ze dvou rešeršních kapitol zabývajících se rotorem turbodmychadla a výpočtem valivých ložisek. V další kapitole je popsána aplikace na konkrétním případě rotoru za pomoci multi body systemu Adams – View. V závěrečné kapitole jsou srovnány výsledky rotoru uloženého na ložiskách s ocelovými a keramickými valivými elementy. Dále pak srovnání valivých ložisek s kluznými ložisky, z čehož vyplývá, že díky valivým ložiskům došlo ke snížení ztrátového výkonu při maximálních otáčkách o více než 50 %.
Uložení rotorů turbodmychadel na valivých ložiscích
Šárovec, Marek ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout uložení rotoru turbodmychadla na valivých ložiskách. Diplomová práce se skládá ze dvou rešeršních kapitol zabývajících se rotorem turbodmychadla a výpočtem valivých ložisek. V další kapitole je popsána aplikace na konkrétním případě rotoru za pomoci multi body systemu Adams – View. V závěrečné kapitole jsou srovnány výsledky rotoru uloženého na ložiskách s ocelovými a keramickými valivými elementy. Dále pak srovnání valivých ložisek s kluznými ložisky, z čehož vyplývá, že díky valivým ložiskům došlo ke snížení ztrátového výkonu při maximálních otáčkách o více než 50 %.
Vyvažování rotorů turbodmychadel
Šárovec, Marek ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se vyvažováním rotorů u automobilových turbodmychadel. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část pojednává o historii a základních pojmech z konstrukce turbodmychadla. Druhá část hovoří o typech nevyváženosti a o tom jakým způsobem a za pomoci jakých zařízení ji odstranit. Poslední kapitola navazuje na předchozí část, protože se v ní na automobilových turbodmychadlech uplatňují poznatky z teorie vyvažovaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.