Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální reflexivita a vzdělávání: případ známkování
Šály, Jan ; Numerato, Dino (vedoucí práce) ; Cuker, Ivan (oponent)
Bakalářská práce s názvem Sociální reflexivita a vzdělávání: případ známkování je kvantitativní výzkum, jež se zabývá sociální reflexivitou u učitelů prvního stupně základní školy, konkrétně zaměřenou na hodnocení. Hlavním tématem práce je mapování rozhodovacího procesů učitelů ohledně změn v jejich praxi a míry používání známkování, potažmo slovního hodnocení pomocí teorie sociální reflexivity. Nejprve autor věnuje pozornost změnám, které učitelé obecně dělají ve své praxi. Jakým způsobem změny dělají a jak nad nimi přemýšlí. Dále nad podněty, díky kterým ke změnám u učitelů dochází. Autor se v také textu zaměřuje na několik dimenzí, které do procesu rozhodování o míře používání zmíněných typů hodnocení vstupují. První z nich je progresivita učitelů, jejich vztah k tradici a kontinuitě ve školství. Dále jejich vztah k známkování a slovní hodnocení a vnímání jejich jednotlivých vlastností. Autor se též zabývá strukturami, které učitelé vnímají jako omezující při snižování míry používání známek ve výuce. V textu nakonec reflektuje distanční výuku v době pandemie covid-19 a její vliv na míru používání slovního hodnocení a struktury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.