Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace v oboru arboristika
Šálová, Lucie
Bakalářská práce na téma Analýza marketingové komunikace v oboru arboristika se blíže zabývá jednou z částí marketingového mixu -- propagací. V praktické části byla vytvořena modelová firma, pro kterou byl sestaven komunikační mix, pomocí něhož se chystá vstoupit na trh. Vybrané nástroje komunikačního mixu byly zvoleny na základě e-mailového dotazování a vlastního úsudku. Modelová firma a její marketingová komu-nikace byla podrobena několika marketingovým postupům a to segmentaci, SWOT ana-lýze a analýze komunikace, které mohou pomoci předpovědět její místo na trhu a úspěch u zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.