Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika testů a testování ve výuce češtiny pro cizince
Šálená, Ivana ; Hrdlička, Milan (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Cílem této diplomové práce je pojednat o problematice testů a testování. K tomu jsme zvolili nejprve formu popisu věnující se testům, testovým položkám, problematice řešitelnosti i problematice objektivního hodnocení. Na konkrétních jazykových testech na úrovni A1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, jež skládají cizinci z češtiny (pro ně z cizího jazyka), si porovnáváme úspěšnost receptivní dovednosti (čtení) s produktivní dovedností (psaní). U dovednosti psaní se potýkáme s problematikou, jak dosáhnout objektivního hodnocení. V závěru formulujeme lingvodidaktická doporučení určená především učitelům češtiny jako cizího jazyka. Klíčová slova test, testová úloha, jazyková úroveň A1
Problematika testů a testování ve výuce češtiny pro cizince
Šálená, Ivana ; Hrdlička, Milan (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Cílem této diplomové práce je pojednat o problematice testů a testování. K tomu jsme zvolili nejprve formu popisu věnující se testům, testovým položkám, problematice řešitelnosti i problematice objektivního hodnocení. Na konkrétních jazykových testech na úrovni A1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, jež skládají cizinci z češtiny (pro ně z cizího jazyka), si porovnáváme úspěšnost receptivní dovednosti (čtení) s produktivní dovedností (psaní). U dovednosti psaní se potýkáme s problematikou, jak dosáhnout objektivního hodnocení. V závěru formulujeme lingvodidaktická doporučení určená především učitelům češtiny jako cizího jazyka. Klíčová slova test, testová úloha, jazyková úroveň A1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.