Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šádek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.