Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing cereálního nápoje Caro
Pokorná, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Řezníková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou aktuální situace kategorie cereálních nápojů se zaměřením na značku Caro a provedením marketingového výzkumu orientovaného na vnímání cereálních nápojů a značky ze strany veřejnosti. Na základě zjištění jsou formulovány závěry a doporučení, která značce mohou pomoci k zefektivnění marketingových aktivit. Práce je rozčleněna do dvou celků. První celek se zaměřuje na teoretická a metodologická východiska, jako jsou marketing a jeho specifika v potravinářství, marketingové prostředí, marketingový mix a marketingový výzkum. Druhý celek je orientován na marketing značky Caro, kategorii cereálních nápojů na trhu, analýzu aktuální situace na straně nabídky a marketingový výzkum, který se zaměřuje na vnímání kategorie cereálních nápojů a znalost značek ze strany veřejnosti. Na základě poznatků z provedené analýzy a výsledků realizovaného výzkumu jsou formulována doporučení, která se vztahují k marketingovým aktivitám značky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Řezníková, Johanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.