Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rámcový projekt soukromé mateřské školy
Řepková, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Slepičková, Irena (oponent)
Název: Rámcový projekt soukromé mateřské školy Cíle: Cílem předkládané diplomové práce je sestavení přehledu o problematice organizace pohybové výuky v mateřských školách a zjištění způsobu zapojování pohybových činností do programu mateřských škol města Liberce. Druhým cílem je vytvoření rámcového projektu soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku škol České republiky. Metody: Práce kombinuje metody přímé, nepřímé a dokumentové, konkrétně pozorování, rozhovory, obsahovou analýzu a rozbor kurikulárního programu střední odborné školy pedagogické, který je podkladem nejprve pro teoretická, později pro praktická východiska práce. Zjištěná data jsou zpracována kvantitativně. Výsledky: Vstup na trh soukromých mateřských škol v Liberci není obtížný. Kvalita jimi nabízených služeb z hlediska pohybových činností je průměrná až podprůměrná, vedoucí postavení si však drží v počtu dětí na jednu učitelku. Dále byly zjištěny rezervy ve vedení výuky pohybových činností u učitelek veřejných mateřských škol, jimž město Liberec nenabízí žádné vzdělávací kurzy v této oblasti. Klíčová slova: učitelka, organizace, sport, výuka, venku
Rámcový projekt soukromé mateřské školy
Řepková, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Slepičková, Irena (oponent)
Název: Rámcový projekt soukromé mateřské školy Cíle: Cílem předkládané diplomové práce je sestavení přehledu o problematice organizace pohybové výuky v mateřských školách a zjištění způsobu zapojování pohybových činností do programu mateřských škol města Liberce. Druhým cílem je vytvoření rámcového projektu soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku škol České republiky. Metody: Práce kombinuje metody přímé, nepřímé a dokumentové, konkrétně pozorování, rozhovory, obsahovou analýzu a rozbor kurikulárního programu střední odborné školy pedagogické, který je podkladem nejprve pro teoretická, později pro praktická východiska práce. Zjištěná data jsou zpracována kvantitativně. Výsledky: Vstup na trh soukromých mateřských škol v Liberci není obtížný. Kvalita jimi nabízených služeb z hlediska pohybových činností je průměrná až podprůměrná, vedoucí postavení si však drží v počtu dětí na jednu učitelku. Dále byly zjištěny rezervy ve vedení výuky pohybových činností u učitelek veřejných mateřských škol, jimž město Liberec nenabízí žádné vzdělávací kurzy v této oblasti. Klíčová slova: učitelka, organizace, sport, výuka, venku

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.