Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje středoškolské mládeže ke zdravé výživě
Řeháková, Jarmila ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tato práce se zabývá tématem postoje středoškolské mládeže ke zdravé výživě. V teoretické části jsou zmapovány pojmy vývojová období převážně adolescence, vývoj osobnosti a identifikace s vrstevnickou skupinou, volnočasové aktivity a fyziologie výživy, způsoby stravování, diferencované stravování, zdravá výživa i zdravý životní styl. Praktická část, která byla realizována metodou dotazníkového šetření, se snaží prokázat či vyvrátit existenci vzájemného vztahu mezi studovaným oborem a preferencí zdravé výživy a zdravého životního stylu mládeže. Zabývá se otázkou, jestli existuje prokazatelný vztah v dosažených vědomostech v problematice zdravé výživy a zdravého životního stylu a studovaným oborem. Hlavním zjištěním jsou odhaleny neuspokojivé znalosti v otázkách zdravé výživy a zdravého životního stylu. Rodina bohužel nevěnuje dostatečnou pozornost zdravé výživě a mládež příliš nedbá na pravidelnost ve stravě. Žáci velmi často nesnídají a oběd nahrazují nejčastěji nevhodně složenou studenou svačinou, kterou si převážně kupují ve školních kantýnách. Ovoce, zeleninu a mléčné výrobky konzumuje středoškolská mládež v malém množství a nepravidelně. Jen zcela výjimečně dochází žáci do školní jídelny na teplý a energeticky i biologicky vyvážený oběd. Pitný režim je u podstatné většiny respondentů...
Postoje středoškolské mládeže ke zdravé výživě
Řeháková, Jarmila ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tato práce se zabývá tématem postoje středoškolské mládeže ke zdravé výživě. V teoretické části jsou zmapovány pojmy vývojová období převážně adolescence, vývoj osobnosti a identifikace s vrstevnickou skupinou, volnočasové aktivity a fyziologie výživy, způsoby stravování, diferencované stravování, zdravá výživa i zdravý životní styl. Praktická část, která byla realizována metodou dotazníkového šetření, se snaží prokázat či vyvrátit existenci vzájemného vztahu mezi studovaným oborem a preferencí zdravé výživy a zdravého životního stylu mládeže. Zabývá se otázkou, jestli existuje prokazatelný vztah v dosažených vědomostech v problematice zdravé výživy a zdravého životního stylu a studovaným oborem. Hlavním zjištěním jsou odhaleny neuspokojivé znalosti v otázkách zdravé výživy a zdravého životního stylu. Rodina bohužel nevěnuje dostatečnou pozornost zdravé výživě a mládež příliš nedbá na pravidelnost ve stravě. Žáci velmi často nesnídají a oběd nahrazují nejčastěji nevhodně složenou studenou svačinou, kterou si převážně kupují ve školních kantýnách. Ovoce, zeleninu a mléčné výrobky konzumuje středoškolská mládež v malém množství a nepravidelně. Jen zcela výjimečně dochází žáci do školní jídelny na teplý a energeticky i biologicky vyvážený oběd. Pitný režim je u podstatné většiny respondentů...
Strom: funkce v krajině a význam pro člověka (Výukové téma pro ZŠ)
REHÁKOVÁ, Jarmila
V diplomové práci byl vytvořen výukový program pro interaktivní tabuli využitelný v hodinách přírodopisu na 2. stupni základní školy. Prezentace programu byla provedena v sedmých ročnících třech základních škol. Na těchto školách byl proveden srovnávací výzkum, formou didaktického testu, který porovnával úroveň znalostí žáků, kteří absolvovali výuku s využitím interaktivního programu a u žáků, kteří absolvovali výuku stejného učiva formou frontální výuky. K diplomové práci je přiloženo DVD s vlastní výukovou prezentací pro interaktivní tabuli a tištěný manuál k ovládání programu.

Viz též: podobná jména autorů
3 REHÁKOVÁ, Jarmila
13 Reháková, Jana
13 ŘEHÁKOVÁ, Jana
13 Řeháková, Jana
2 Řeháková, Jaroslava Antea
1 Řeháková, Jitka
1 Řeháková, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.