Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora procesorů UltraSPARC III, IV, T1 a T2 v HelenOS
Římský, Pavel ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Tůma, Petr (oponent)
Stručné představení operačního systému HelenOS. Přehled obecných vlastností 64-bitových procesorů SPARC (registry, trapy, jednotka správy paměti, OpenBoot PROM). Specifické vlastnosti procesorů vyhovujících JPS (Joint Programming Specification). Specifické vlastnosti procesorů Niagara a příbuzných procesorů (virtualizace, hypervisor, správa paměti). Představení původního portu systému HelenOS na procesory SPARC (bootování, preemptibilní handler trapů, správa paměti). Popis portu systému HelenOS na procesory vyhovující JPS bootování, anomálie OBP, úpravy ve správci paměti, detekce konkrétního modelu procesoru, podpora pro dvoujádrové procesory, ovladač konzole na stroji Serengeti). Popis portu systému HelenOS na procesory Niagara (integrace s dalšími porty systému HelenOS na procesory SPARC, úpravy bootloaderu, převzetí TLB, volání hypervisoru, zpracování machine description, správa paměti, úpravy preemptibilního handleru trapů, ovladač vstupu a výstupu, podpora pro více procesorů, optimalizace plánovače). Přehled existujících portů systému HelenOS. Srovnání s původním portem systému HelenOS na procesory SPARC, srovnání s Linuxem a Solarisem.
Prostředí pro animaci algoritmů - interpret a řízení animace
Římský, Pavel ; Kryl, Rudolf (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o některých hlavních komponentách softwarového projektu AAnim. Projekt AAnim je prostředí (vytvořené v jazyce Java) pro vizualizaci algoritmů, které umožňuje psát vlastní programy v pseudokódu (jazyk AL), krokovat je, nastavovat breakpointy, sledovat hodnoty proměnných pomocí tabulky i pomocí obrázku, měnit hodnoty proměnných za běhu algoritmu a ukazovat průběh výpočtu konkrétních algoritmů ve speciálním panelu (tzv. animátoru). Hlavní důraz byl kladen na snadnou rozšiřitelnost - jazyk AL lze rozšiřovat o nové funkce, procedury a datové typy (pomocí tzv. modulů), lze přidávat nové zobrazovače proměnných a animátory. Tato práce pojednává o správci modulů, interpretu, řízení animace, editoru kódu, hlavních aspektech GUI a shrnuje zkušenosti autora nabyté při tvorbě tohoto projektu.
Podpora procesorů UltraSPARC III, IV, T1 a T2 v HelenOS
Římský, Pavel ; Tůma, Petr (oponent) ; Děcký, Martin (vedoucí práce)
Stručné představení operačního systému HelenOS. Přehled obecných vlastností 64-bitových procesorů SPARC (registry, trapy, jednotka správy paměti, OpenBoot PROM). Specifické vlastnosti procesorů vyhovujících JPS (Joint Programming Specification). Specifické vlastnosti procesorů Niagara a příbuzných procesorů (virtualizace, hypervisor, správa paměti). Představení původního portu systému HelenOS na procesory SPARC (bootování, preemptibilní handler trapů, správa paměti). Popis portu systému HelenOS na procesory vyhovující JPS bootování, anomálie OBP, úpravy ve správci paměti, detekce konkrétního modelu procesoru, podpora pro dvoujádrové procesory, ovladač konzole na stroji Serengeti). Popis portu systému HelenOS na procesory Niagara (integrace s dalšími porty systému HelenOS na procesory SPARC, úpravy bootloaderu, převzetí TLB, volání hypervisoru, zpracování machine description, správa paměti, úpravy preemptibilního handleru trapů, ovladač vstupu a výstupu, podpora pro více procesorů, optimalizace plánovače). Přehled existujících portů systému HelenOS. Srovnání s původním portem systému HelenOS na procesory SPARC, srovnání s Linuxem a Solarisem.
Prostředí pro animaci algoritmů - interpret a řízení animace
Římský, Pavel ; Holan, Tomáš (oponent) ; Kryl, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o některých hlavních komponentách softwarového projektu AAnim. Projekt AAnim je prostředí (vytvořené v jazyce Java) pro vizualizaci algoritmů, které umožňuje psát vlastní programy v pseudokódu (jazyk AL), krokovat je, nastavovat breakpointy, sledovat hodnoty proměnných pomocí tabulky i pomocí obrázku, měnit hodnoty proměnných za běhu algoritmu a ukazovat průběh výpočtu konkrétních algoritmů ve speciálním panelu (tzv. animátoru). Hlavní důraz byl kladen na snadnou rozšiřitelnost - jazyk AL lze rozšiřovat o nové funkce, procedury a datové typy (pomocí tzv. modulů), lze přidávat nové zobrazovače proměnných a animátory. Tato práce pojednává o správci modulů, interpretu, řízení animace, editoru kódu, hlavních aspektech GUI a shrnuje zkušenosti autora nabyté při tvorbě tohoto projektu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Rímský, Prokop
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.