Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.