Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Černohouz, Michael ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce, která nese název Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen, se zabývá problematikou spotřebitelských a zákaznických preferencí v maloobchodních prodejnách. Je rozdělena do dvou částí - do části teoretické a do části praktické. Teoretická část poskytuje na základě využití poznatků z odborné literatury a dalších příslušných zdrojů přehled o zkoumané problematice maloobchodu a jeho podčástech, kterými jsou maloobchodní činnosti, typy maloobchodních jednotek, zákazníci a spotřebitelé. Praktická část práce již přináší konkrétní poznatky o preferencích zákazníků a spotřebitelů při nakupování ve zkoumaných typech maloobchodních jednotek. Tyto poznatky, zjištěné pomocí dotazníkového průzkumu, jsou v praktické části následně slovně a graficky interpretovány tak, aby bylo dosaženo co největšího porozumění. Na jejich základě jsou statisticky zhodnoceny navržené hypotézy týkající se nákupního chování Českých zákazníků a spotřebitelů. Ze zjištěných výsledků jsou na konci práce vyvozeny návrhy a doporučení vedoucí k rozšíření řad stávajících zákazníků maloobchodních jednotek o zákazníky nové.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.