Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropě
Čejka, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.