Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.

Viz též: podobná jména autorů
8 ČECHOVÁ, Veronika
1 Čechová, Vanesa
8 Čechová, Veronika
2 Čechová, Vlasta
2 Čechová, Věra
1 Čechová, Věra,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.