Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Heinz v kategorii tomatových produktů
Čančíková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šťastná, Blanka (oponent)
V teoretické části se soustředím na vysvětlení marketingových termínů, které jsou pro tuto diplomovou práci podstatné. Zabývám se zejména popisem významu marketingu, komunikační strategie, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část js zaměřena na aplikaci teoretických poznatků do konkrétního projektu uvedení nové produktové řady protlaků a pyré Heinz na trh s tomatovými produkty. Po popisu dílčích částí marketingového mixu se věnuji do hloubky mixu komunikačnímu. Poslední dvě kapitoly se týkají vyhodnocení úspěšnosti zvolené komunikační strategie a jsou zde obsaženy i návrhy na změny.
Netarifní opatření v unitárním obchodě
Čančíková, Tereza ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
V první kapitole popisuji Společnou obchodní politiku EU. Navazující druhá kapitola obsahuje preferenční dohody EU se třetími zeměmi. Třetí kapitola pojednává o celní politice EU. Čtvrtá kapitola je věnována kvantitativním omezením obchodu. V páté kapitole blíže charakterizuji antidumpingová opatření a jejich užití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.