Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent)
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se při inbound marketingu využívají. Praktická část práce zahrňuje představení společnosti Garmin, její produktového portfolia a komunikační stratégie. Ta hlavní část práce se již zaměřuje na přiblížení samotné inbound marketingové strategie firmy a analýzu její efektivity a potenciálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.