Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování pokřivených zrcadel
Číž, Miloslav ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem přesného zobrazování zrcadlových odrazů na zakřiveném povrchu v reálném čase. Zatímco planární zrcadla nepředstavují v tomto ohledu problém, zakřivené povrchy se v dnešní době zobrazují především metodou environment mapping, která aproximuje reálné odrazy a nabízí výsledky uspokojivé pro lidské oko. Tento přístup však nemusí být vhodný např. v oblasti CAD systémů. Přesných zrcadlových odrazů se dá dosáhnout pomocí metod sledování paprsku, avšak ne v reálném čase a tudíž bez možnosti interaktivity. Tato práce zkoumá existující přístupy k tomuto problému a navrhuje nový algoritmus výpočtu přesných odrazů v reálném čase pomocí akcelerovaného hledání průsečíků s hloubkovým profilem uloženým v cubemap texturách. Tento algoritmus je implementován pomocí technologie OpenGL a otestován na různých platformách.
Zobrazování pokřivených zrcadel
Číž, Miloslav ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem přesného zobrazování zrcadlových odrazů na zakřiveném povrchu v reálném čase. Zatímco planární zrcadla nepředstavují v tomto ohledu problém, zakřivené povrchy se v dnešní době zobrazují především metodou environment mapping, která aproximuje reálné odrazy a nabízí výsledky uspokojivé pro lidské oko. Tento přístup však nemusí být vhodný např. v oblasti CAD systémů. Přesných zrcadlových odrazů se dá dosáhnout pomocí metod sledování paprsku, avšak ne v reálném čase a tudíž bez možnosti interaktivity. Tato práce zkoumá existující přístupy k tomuto problému a navrhuje nový algoritmus výpočtu přesných odrazů v reálném čase pomocí akcelerovaného hledání průsečíků s hloubkovým profilem uloženým v cubemap texturách. Tento algoritmus je implementován pomocí technologie OpenGL a otestován na různých platformách.
Nástroj pro návrh procedurálních textur
Číž, Miloslav ; Polok, Lukáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací programové knihovny pro návrh a generování dvourozměrných procedurálních textur a podpůrného GUI nástroje pro tuto knihovnu. Pozornost byla věnována jak klasickým metodám, tak i přístupům z jiných oblastí počítačové grafiky se snahou o modifikaci algoritmů za účelem dosažení originálních výsledků. Dále je prezentován efektivní způsob reprezentace textur a jeho konkrétní realizace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Číž, Marek
3 Číž, Martin
2 Číž, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.