Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využitie marketingových nástrojov pri zvyšovaní predajnosti chovateľských potrieb Zooprodukt, s.r.o.
Ábelová, Monika
Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu s cílem zvýšit prodejnost chovatelských potřeb. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, podstata jednotlivých marketingových nástrojů, definice a specifikace chovatelských potřeb, které jsou použity v praktické části. V praktické části jsou na základě provedených analýz současného marketingového mixu a prodejnosti produktů společnosti navrženy doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje chovatelských potřeb.
Využitie marketingových nástrojov pri zvyšovaní predajnosti chovateľských potrieb Zooprodukt, s.r.o.
Ábelová, Monika
Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu s cílem zvýšit prodejnost chovatelských potřeb. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, podstata jednotlivých marketingových nástrojů, definice a specifikace chovatelských potřeb, které jsou použity v praktické části. V praktické části jsou na základě provedených analýz současného marketingového mixu a prodejnosti produktů společnosti navrženy doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje chovatelských potřeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.