Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.