National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Development of DMS module for digital advertising agency
Saktor, Marek ; Kunstová, Renáta (advisor) ; Kapitán, Petr (referee)
This work documents the whole process of developing an information system for a small advertising agency. Its main sphere of business is the internet, hence the company is classified as a digital or interactive agency. My objectives are: analyzing business processes, assembling the functional specification and developing the core of the application and the module for a document management. I start with gathering some common parameters of DMS along with requirements for a web application framework, which is intended to use for a base of the intranet. Then I move to presenting specifics of our agency and I analyze its processes in order to capture all content and desired functionality of the developed system. Next phase is dedicated to design. First, I set the intranet in the context of global Enterprise architecture. I continue with modeling all architectural layers (conceptual, technological and implemental). The application is modular and benefits from using MVC architectural pattern. DMS module implements workflow functionality and I have used principles of Workflow Management Coalition to design that features. The last part of my work describes developed modules in more detail. My objectives were accomplished, core of the intranet is developed and currently in process of testing.
Web 2.0 ? dopad na společnosta možnosti komerčního využití
Saktor, Marek ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Kašpar, Zdeněk (referee)
Cílem práce Web 2.0 ? dopad na společnost a možnosti jeho komerčního využití je vysvětlit čtenáři tento fenomén, zmapovat současnou situaci na poli internetových služeb a předvést možnosti jejich využití pro jednotlivce, malé společnosti i velké investory. Práce se také snaží nastínit pravděpodobný vývoj této oblasti a prokázat hypotézu, že společenské sítě zjednodušují získávání informací a tím zvyšují dokonalost konkurence na trhu. Práce začíná rozborem prvků, kterými se weby označované jako Web 2.0, tedy web druhé generace vyznačují. Jedná se především o silný důraz na uživateli generovaný obsah, zaměření na velké množství malých klientů, technologický návrh spočívající v lehkém klientu a robustní databázi, síťový efekt, který službu zkvalitňuje a neustále přidávání nových funkcí, zvané též jako permanentní beta. V druhé části je fenomén rozebírán ze sociálního hlediska. Zkoumá se motivace lidí přispívat komunitě, přínosy v oblasti politické, edukativní, rozvoje pracovního trhu a solidárních finančních půjček. Zmíněny jsou i největší hrozby, které se pojí se společenskými sítěmi ? riziko zcizení identity (citlivých osobních údajů), podvody s falešnou totožností a nebezpečí dětského zneužívání. Kromě analýzy těchto hrozeb je nabídnuto i možné řešení, jak se jim bránit a jak s nimi bojovat. Třetí část práce je věnována prostoru pro komerční využití. Popisuje se zde využití takzvaného word-of-mouth marketingu, jež spočívá ve vzájemném doporučování produktu uživateli, reklamy, kterou mezi sebou uživatelé šíří sami (virals), business model pro nový Web 2.0 a budoucnost způsobu prodeje hudby, filmů a knih. Ukazuje komunitní weby jako vhodný distribuční kanál pro drobné podnikání. Je zde i kapitola věnovaná online hře Second Life, která splňuje kritéria internetové služby druhé generace (veškeré objekty ve světě vytváří uživatelé) a má vlastní ekonomiku propojenou skrze pohyblivý měnový kurz s reálnou.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.