National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
The Possbilities and Limitations of the Pedagogical Innovations Introducig in the Contemporary School
Richtrová, Anna ; Mazáčová, Nataša (advisor) ; Hanková, Zdeňka (referee)
Jak již bylo řečeno, škola ve svém vývoji vždy reagovala na požadavky společnosti. Především (avšak zdaleka nejen) v první polovině minulého století vznikaly koncepce, které nás inspirují dodnes a k jejichž metodám se vracejí současní "moderní" pedagogové. Je žádoucí, aby i dnešní učitelé pracovali na tom, aby jejich práce byla co nejlepší a hledali pro to všechny možné cesty. Právě tímto způsobem vznikají inovace. Některé se mohou osvědčit více, jiné méně a některé možná vůbec. Ale určitě je důležité, aby se v každé době našli tací učitelé, kteří se vlastními silami o "zlepšování" snažit budou a mají tak možnost vymyslet zase něco nového, k čemu se budou vracet generace dalších a dalších pedagogů po nich. Nutno však podotknout, že ačkoli by to bylo sice hezké, přímo o toto vůbec nejde. Hlavním smyslem má být zlepšení vzdělávání, které poskytujeme našim žákům. To si žádá, aby učitelé neustále pracovali na sobě, což je zejména otázka přístupu k dítěti a ke vzdělávání, a na svých vyučovacích metodách.
The Possbilities and Limitations of the Pedagogical Innovations Introducig in the Contemporary School
Richtrová, Anna ; Hanková, Zdeňka (referee) ; Mazáčová, Nataša (advisor)
Jak již bylo řečeno, škola ve svém vývoji vždy reagovala na požadavky společnosti. Především (avšak zdaleka nejen) v první polovině minulého století vznikaly koncepce, které nás inspirují dodnes a k jejichž metodám se vracejí současní "moderní" pedagogové. Je žádoucí, aby i dnešní učitelé pracovali na tom, aby jejich práce byla co nejlepší a hledali pro to všechny možné cesty. Právě tímto způsobem vznikají inovace. Některé se mohou osvědčit více, jiné méně a některé možná vůbec. Ale určitě je důležité, aby se v každé době našli tací učitelé, kteří se vlastními silami o "zlepšování" snažit budou a mají tak možnost vymyslet zase něco nového, k čemu se budou vracet generace dalších a dalších pedagogů po nich. Nutno však podotknout, že ačkoli by to bylo sice hezké, přímo o toto vůbec nejde. Hlavním smyslem má být zlepšení vzdělávání, které poskytujeme našim žákům. To si žádá, aby učitelé neustále pracovali na sobě, což je zejména otázka přístupu k dítěti a ke vzdělávání, a na svých vyučovacích metodách.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.