National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Consumer buying habits in car market
Schneyderová-Kubaniková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Malůšková, Denisa (referee)
The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact on the automotive industry.
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (advisor) ; Malůšková, Denisa (referee)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.