National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Coordination of multiple virtual agents in team-based computer games
Kolombo, Martin ; Gemrot, Jakub (advisor) ; Kadlec, Rudolf (referee)
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi dobrý přístup k týmovým znalostem o virtuálním prostředí. Zvolená architektura neklade na programátora žádné požadavky ohledně implementace týmu agent· a nezávisí na žádném konkrétním virtuálním prostředí. Architektura je založena na přirozeném rozdělení dat podle jejich schopnosti se měnit v pr·běhu simulace a podle jejich subjektivity. Tato distribuce dat přirozeně vytváří sdílené znalosti týmu a programátorovi tak umožní založit rozhodování agent· na znalostech celého týmu namísto pouze jediného agenta. Architekturu jsme implemento- vali do systému Pogamut, ve kterém jsme provedli validaci zpětné kompati- bility. Vzheldem k nekompatibilitě formátu dat exportovaných součástí Poga- mutu, který jsme objevili v poslední fázi validace jsme provedli validaci pouze částečnou. Úpravu platformy Pogamut a následnou implementaci týmu agent· využívajícího naši architekturu plánujeme jako pokračování práce. 1
Planning operations of space probes
Kolombo, Martin ; Barták, Roman (advisor) ; Toropila, Daniel (referee)
The thesis addresses a complicated real-world scheduling problem from the space operations environment. The Mars Express Orbiter scheduling problem was first presented as a challenge by the European Space Agency. The thesis compares two different solutions. The first solution is an ad-hoc scheduler that is based on scheduling actions into a set of time windows and heavily utilizes local search techniques. The second solution models the problem as a constraint satisfaction problem (CSP) and uses the SICStus Prolog constraint programming solver to find a solution. Both schedulers are experimentally evaluated and the results are compared. Both approaches were able to provide a working solution. The conclusion however states that the more generic CSP based approach was capable of producing higher quality schedules even without a complicated heuristic. It however to compute the schedule for a small subset of inputs. On the other hand, the ad-hoc scheduler was capable of solving larger inputs but the produced solutions are not as good.
Coordination of multiple virtual agents in team-based computer games
Kolombo, Martin ; Gemrot, Jakub (advisor) ; Kadlec, Rudolf (referee)
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi dobrý přístup k týmovým znalostem o virtuálním prostředí. Zvolená architektura neklade na programátora žádné požadavky ohledně implementace týmu agent· a nezávisí na žádném konkrétním virtuálním prostředí. Architektura je založena na přirozeném rozdělení dat podle jejich schopnosti se měnit v pr·běhu simulace a podle jejich subjektivity. Tato distribuce dat přirozeně vytváří sdílené znalosti týmu a programátorovi tak umožní založit rozhodování agent· na znalostech celého týmu namísto pouze jediného agenta. Architekturu jsme implemento- vali do systému Pogamut, ve kterém jsme provedli validaci zpětné kompati- bility. Vzheldem k nekompatibilitě formátu dat exportovaných součástí Poga- mutu, který jsme objevili v poslední fázi validace jsme provedli validaci pouze částečnou. Úpravu platformy Pogamut a následnou implementaci týmu agent· využívajícího naši architekturu plánujeme jako pokračování práce. 1

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.